söndag 13 mars 2011

Nomineringen

Har följt "Big Brother" denna vecka också. Är man sjuk och dålig så är det jättebra att ha "BB Live". Jag vet inte riktigt vad jag tycker om alla människor där inne.
Christian kan vara en av BB:s genom tiderna mest tråkiga och töntigaste deltagare. Sitter som en flugskit på väggen fram tills att det kommer in alkohol, då syns och hörs han lite grann.
Och Nicky en äkta mytoman som leker gangster.........vilket skämt,  största fjant jag har sett i tv genom tiderna! 
Sedan har vi Katerina e sjukt pinsam...en kristen lärare som går runt å svär på de mest tänkbara språk å beter sej som en riktig 14åring. De hon gjorde mot Vanessa igår är så sjukt att hon nu har gjort sitt i det där. Tycker det finns en gräns som man ALDRIG överträder. Hoppas hon ryker idag!

Nåja över till nomineringen då:

Katerina, Nicky och Sanna har nominerats denna vecka. Jag har röstat idag på att Sanna ska stanna i huset. Allt för att Katerina ska ut ur huset. Ut med skatan omgående,  Nicky må svamla och Sanna vara en gnällig plastic-gone-bad brud men jag föredrar dem framför en person som Katerina.
Detta ska bli spännande att se ikväll.
 UT MED KATERINA!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar