lördag 19 mars 2011

Nu är lacket äntligen mitt!!

Var ner på stan idag, det var något jippo där nere på Statshuset. Men vi kom aldrig dit eftersom Marie sa att det var så mycket folk där.. Lika bra, för jag fick rätt ont av stan idag. Skulle ha tag på byxor o tröja till Billy. Kräsen jäkla unge det där!! Fick springa runt halva stan o de ända han visade var illblåa eller blodröda chinos. Men aldrig att han kan ha på sig så på en begravning, de är verkligen opassande att klä sig som en clown vid sådana tillfällen. Vi fick till det där så småningom och de fick bli gråa chinos, svart t-shirt och en scarf.  Tack och lov!!

Så som jag har letat efter detta guldfärgade nagellack, överallt faktiskt och nu, nu fann jag äntligen det..
Det isblåa är också riktigt fint :) I like..
Maten står i ugnen och det luktar riktigt gott.. Mmm, är nog lite hungrig trots allt..
Efter maten ska jag färga håret, ska börja med att ljusa upp håret lite mer och därefter ska slutresultatet bli detta.. Jag älskar denna hårfärg, men undra ifall det kommer se ut så?


Nu ska jag äta mat och som efterrätt blir det en Cafe Latte i min egna super latte maskin..
Vi ses sedan alla snyggingar!!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar