onsdag 30 mars 2011

Pass

Jag måste fixa pass för kidsen, i morgon blir det ner till stationen och hämta papper så vi kan fylla i dem och få barnens pass. Jag är den enda som har pass här.
Ni anar inte vad skönt det ska bli att få komma bort, även om det är mycket jobb så behöver vi det här hela familjen. Massor av Kärlek och Respekt!!

Och Alexsandras student närmar sig med stormsteg. Det är i alla fall jättekul att något glädjande finns. Min dotter tar studenten, herregud  hon börjar bli stor den damen.
Jag har skrivit förut att Alexsandra ska ha 3 klänningar till sin student och det har varit svårt att hitta någon som fallit henne i smaken..
Hon har nu hittat en klänning, den här:


Lace Dress One Shoulder SEK 379, John Zack - NELLY.COM

Jag tycker den är riktigt fin, får väl låna den på någon fest kanske :)

Sitter och glor på Big Brother och de håller på att fixa bus i huset. Ibland blir jag så trött på folk som skriver i den där chatten som vi betalande har tillgång till. Där är rent av riktiga elakheter som de skriver om deltagarna. Vuxna människor alltså!!

Nu är det väl god natt!! Puss och Kram




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar