söndag 27 mars 2011

Girlpower

Igår var det tjejparty och var lite upp och ner för min del.. Haha, först en vakt som trolla bort min cigg..haha loooovar att de nog grillades i hans brallor.
I nästa scen kommer en jävla dåre fram och börja klämma o känna på platser där han fan inte ska!! Då kokade det tyvärr över och han fick en rak höger!! Efter att killar ställer sig och juckar bakom en så blev det lite för mycket igår att det bara brann till.
Sedan hade nog Johanna inte heller en bättre dag då hon blev riktigt förbannad på att folk.. Aja, det var helt enkelt inte våran kväll igår tror jag.
Men det var förbannat kul att träffa tjejerna, de är ju inte de lättaste att få en helg som passar in så att vi alla kan ses.
Jag och Veronica hade grymt ont i fötterna efter halva kvällen. Varför ska tjejers skor vara så obekväma för?

Cissi är i de gladaste danstagen.

Vad du ser lustig ut.. Haha och de ska du säga??
Johanna med sina vackra röda kyssäkta läppar..
Johanna hjälper mig att ta dansstegen eftersom mina fötter dog efter halva kvällen på dansgolvet.. Men hoppla då Johanna..
Här har vi fina och oskyldiga Veronica fast så oskyldig är hon inte.. Skenet bedrar!!
Puss säger vi här va?
Jag fixa mig en hängbiljett..
Vem vill ha en puss?
4 st brudar som var helt upp och ner, eller var de ner och upp??
Ja herregud..
Marita besökte stan med pojkvänner Juha.
Jag hitta en soffa att slagga i en stund..Zzzzz
Tjiihiii
Jag är bäst!!
Lite trötta nu?
Imse vimse spindel klättra upp för tråden...
Nu får ni inte vara med längre!! HAHA.. Nä, glöm de!!
 Rock On och Puss och Kramen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar