söndag 13 mars 2011

Snoozzzar

La mig på soffan och titta på tv. Somnade där givetvis. Vaknade givetvis också av magen värker.
Tänkte väl att jag kunde blogga lite då för ovanlighetens skull. Vi kan väl säga så att jag inte känner någon större lust till att skriva just nu. Man kanske skulle lägga präntandet på hyllan ett tag eller för alltid?
Nej, det kan man väl för sjutton inte göra. Ursh vilket nonsensskriveri det blev.

Har ni tänkt på att det har blivit lite fler soltimmar nu, man tackar man tackar...
Våren på ingång. Helt ljuvligt. Längtar till när man kan börja använda alla skoooor och klänningar. Och jeans/skinn-jackor!

Mysiga grillkvällar på altanen med ett gott rödtjut, långa promenader i naturen, utflykter hit och dit, utgångar, KONSERTER... Åhhh kärlek!

Idag har det vart fotografering i snårig skräckinjagande skog.. haha.
Lagat en förbaskat god middag och så har jag haft ont på kvällen så jag har legat o slickat mina sår. Jaja jag gnäller som en stucken gris.

GUUUUD vilket spännande liv jag lever. GHAA ni kan ju inte bärga er till nästa inlägg om nattsudd och om vårkänslor. CLIFFHANGER!!


Jaja, nu tar jag en värktablett och går och sover.

Sov gott på er alla prenumeranter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar