fredag 18 mars 2011

Tok-bra fredag

God dag!
Idag är himlen så där kritvit, nästan grå, i gränslandet mellan kritvit och lätt grå - genomskinlig. Färglös. Noll personlighet. Snart kommer snöovädret igen. Finns det inget stopp för allt snöfall. Så fort man börjar känna en liten aning av vårkänslor så kraschar det på grund av snön.

MEEEN..
Idag har jag vaknat och det känns realtivt bra i min mage. När hände det senast? När kände jag så senast?
Kan ni gissa om jag känner mig glad..
Jag är RIKTIGT kelsjuk. På snäppet outhärligt också ;-) hihii..
Nä, ska ta och fixa mig i ordning nu och åka ner till stan och göra en beställning på begravingsblommor och se om jag hittar byxor och tröja till Marcuz inför begravningen på tisdag.
Ska köpa hårfärgningsmedel och färga mitt hår ikväll.. En helt ny färg kommer det att bli.. Ska bli kul att se resultatet av det.. Det kan bli flip eller flopp helt enkelt.
Hoppas nu dagen fortsätter i samma spår och jag får fortsätta må bra idag..

Puss och Kram alla hallon och blåbär..
Haha.. Hittade en bild i datorn när Robban Andresson klär om till Kossa Mu och Borat.. Hahaa.. Jisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar