måndag 27 september 2010

Väldigt hemlig

En mysko sms konversation där personen bara är så hemlig. Så här löd konversationen.

Den hemliga -Hallå tjejen. Hur mår du? :) :) :)
Jag - Jo så där :) men vem frågar?
Den hemliga -D låter inte kul. D e en hemlig beundrare :) :) :) o (en pussmun)
Jag -Ska jag gissa på vilken beundrare det är alltså? HM, svårt ju.
Den hemliga -Har du så många. Men gör det du lyckas inte. (pussmun)
Jag -Hahahaaa nepp, jo du jag har maaaassor ;-)
Den hemliga -D glädjer mig att du har många. Jag har vel några jag me hehe.
Jag -Men vem är du?
Den hemliga -Love you (pussmun)
Jag -?
Den hemliga -E de så :D
Jag -Määähh vem?
Den hemliga -Varför ska man alltid berätta vem man e. Man kan ju skriva några rader o vara trevlig ändå. Så länge inte d blir fel o den andre blir rädd o tycker d e otäckt. Men ja e inte sådan. Skulle aldrig falla mig in. Ja är en snäll o trevlig grabb :) :)
Den hemliga -Vart tog du vägen vännen. :)
Jag -Jag är på apoteket just nu :) vad bra att du är trevlig o snäll prick :)
Den hemliga - Ok, Ja d vet du. :)
Jag -Hur vet jag det?
Den hemliga -D vet du bara :) :) Ha d så bra så hörs vi. Var rädd om dig. ( och två pussmunnar)
Jag -De samma :)

Ja, vad säger man!! Väldigt, väldigt  hemlig iallafall!!! Undrar varför? Hahahaaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar