torsdag 23 september 2010

Teddy och jag har kommit hem.

Äntligen har jag och Teddy kommit hem från sjukhuset. Teddy är min nalle som jag fick från mina föräldrar. Kära Teddy har hållt mig sällskap där på sjukhuset. Jag hatar verkligen sjukhus men mina nära och kära kom varje dag och hälsade på, vännerna ringde och fråga hur man mådde och så. Men det spelar liksom ingen roll hur mycket man en har familj och vänner hos sig, man känner sig så sårbar och ensam. Men nu är jag iallafall hemma och får ligga i min soffa, sova, titta på filmer och ha familjen runt sig. Då är man trygg. Jag kommer nog aldrig lära mig att ligga på sjukhus hur sjuk jag än må vara. Men tryggheten har man sin familj och goa vänner.. Jag älskar er!
Teddy får dropp..
Här ligger Teddy i sjukhussängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar