tisdag 14 september 2010

Excellent

Jävlar i min lilla låda! De två senaste dagarna har varit fartfyllda och om jag fortfarande hade gått i mellanstadiet hade jag fått en guldstjärna i boken och ett "Excellent!" utav min klassföreståndare Jonte Karlsson (SBBK Spelare).
Har varit på det ena efter det andra mötet de senaste dagarna. Läkare hit och läkare dit och en hel del annat, samt bra och dåliga nyheter. Och fick ett samtal om att jag har missat en tid hos narkosen idag. Men de roliga i de hela är ju att jag inte fått kallelse om tider för narkosen, inskrivning el vilken tid jag ska infínna mig på operationsbordet för slakt. Ringde i torsdags o fredags förra veckan o då var hela avd på konferans. Igår fick jag tag på dem o sa att jag inte fått de papprerna om operationen ännu. Och hon skulle fixa det sa hon. Puckot kunde ju sagt i telefonen att jag hade en tid till narkosen som idag, de ser hon ju nämnligen i datorn. Men sjuksköterskorna är verkligen lobotomerade och vissa av dom borde omyndighetsförklaras och föras bort till en institution på en obebodd ö och nyckeln slängs i havet. De är asskumma hela högen där.

Annars är vi ena riktiga wettextrasor här hemma på att dra till oss basiller som bara smittar runt för tillfället.
Jag har ögoninflammation och har nu haft 3 olika klet för ögonen. Först ut en ögonsalva jag inte minns namnet på, därefter fick jag "Chloromycetin" droppar som jag fick ta var tredje timme, den jag fick igår är en ögonsalva "Ficithalmic 1%" och "Kåvepenin" mot bihållsinflammation.
Marcuz har "Heracillin" för infektionsprofylaxbehandling, vilket betyder att han tar medicinen så han inte får en infektion i sin hand. Han äter 9 tabletter dagligen.
Billy har "kåvepenin" och "Ficithalmic 1 %" mot ögoninlammation och halsfluss.
Alexsandra har "kåvepenin" för öroninflammation.
Börjar bli stressad för att bli frisk inför operationen, annars blir det ju ingen operation. Egentligen vill jag inte opereras ALLS!!

NU ska jag försöka mig på att SOVA. Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar