onsdag 29 september 2010

Irriterande

Så här känns det. För jävligt. Så jävligt att jag på eget bevåg städade här förut. Nu snackar vi inte en sketen diskning och ett svep med trasan över bänken. Nej, nej. Städade toaletten, plockade undan, dammtorkning och ett svep med dammsugaren. You name it - I did it.
(Jag vet inte om det behöver poängteras men jag är opererad för en vecka sedan och rörelseförmågan är inte den bästa).

I morse fick diskmaskinen ett spel också. Det var alltså översvämning i själva maskinen. Det var bara att dyka ner i kloakvattnet med andra ord. I silen hittade jag förutom overkligt mycket slagg även två hårsnoddar. Eh.
Efter idogt penetrerande i silen med en flaskborste lyckades jag fortfarande inte, maskinen var fortfarande full. Tillslut blev jag arg och smällde igen luckan till diskmaskinen i en smäll. När  aggressionen sen lagt sig något startade jag om diskmaskinen och tror ni inte att efter tvättprogramet fanns där ingen översvärmning längre. Suck!

PS. Ät aldrig mackor vid datorn. En smula har kilat fast sig ordentligt under bokstaven Å vilket innebär onödiga kraftansträngningar och fler svordomar än vanligt. Det är liksom en nagel i ögat i min vardag jag helst slipper.

Inte nog med det så har jag nog retat upp Reijo, när jag terrat honom med en hel del samtal och frågor om allt möjligt. Sist blev han nog lite irriterad så jag vågar inte ringa mer.. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar