söndag 12 september 2010

I rymden finns inga känslor

Idag var jag och såg I rymden finns inga känslor med Alexsandra, Julia och Johanna med dotter Daniella och ja,den var så bra som alla säger. Och där satt man och var dödsfokuserad i 1 timme och 30 minuter men den var inte kryddad med heta män med accent. Vill man ha det ska man nog se på Inception med Leonardo DiCaprio för allt han rör vid blir till guld.

Var därefter till IKEA för att köpa ett nytt soffbord och så var den givetvis slut. Men får ta den i nästa vända då. På måndag nästa vecka ska jag låna Reijos bil och åka upp och köpa första delen på min efterlängtade bokhylla. Ska först köpa hem tvbänk, väggramp, och 2 st glasbokhyllor. Alltså tvbänk och ovanför blir det en väggramp och på vadera sida en bokhylla storlek mindre. Man ramar alltså in tv:n. Gud vad jag längtar, blir som ett litet barn på julafton. Älskar inredning och få en mysfaktor till 100% och älskar att bestämma alldeles själv. Hehe..
s1600/0106840_PE256078_S4%5B1%5D.jpg">


2 stycken av dessa ska det vara..

Här var bordet som var slut.

Har också storhandlat mat och nu är jag jätteseg, men jag måste hjälpa Marcuz med att duscha efterom han är skadad. Men först ska han få något i magen.
Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar