måndag 27 september 2010

Bratdjävulen är klippt

Jeeeezes!! Har nu äntligen lyckas få Billy att klippa till sig. Han vill ha långt hår, medans jag tycker han har värsta pottfrillan. Men nu är han faktiskt en riktig a doll.
När man ber om att han ska klippa sig så är det rakt av NEJ! Fast man kan faktiskt få ner honom till frisören ibland, men väl där nere är det stopp och ingen Billy blir klippt.
Dock blev jag positivt överraskad när han igår sa -Ja!
Det var nästan för bra för att vara sant. Skumt på något sätt. Varför det plötsliga intresset att utan tjafs följa med ner till frisören?

Jag luskar lite.

Så kommer det fram. Han har tydligen en liten flamma. Må säga att det var fint av honom att åtminstone försöka få mig att tro att det var för att göra mamma glad som han gick med på att klippas. Stundtals kan min son vara en riktig bratdjävul MEN ibland är han så söt att man vill ju bara krama ihjäl honom :)

Här ser ni att nu är pottfrille-Billy ett minne blott. Han blev jättesnygg i nya frisyren!

Idag var det någon sorts rea på H&M där inne springer en hop av 13åringar och 60åriga kärringar som plockar åt sig allt dom möjligen kan för att sedan sälja till dubbla priset på blocket. Jag hade faktiskt sett ut en snygg jacka som jag verkligen ville ha. Jag kommer dit i godan ro. Tror ni inte att ALLT är utplockat? Folk tog i princip resterna, det var bara udda storlekar kvar. Man blir för less på det.
Så nu har jag bestämt mig för att bojkotta hela karusellen. Kvinnorna beter sig som kalvar på grönbete och på uppåtchack på samma gång och det är verkligen på liv eller död.
Där kan man snacka fobi, och man (jag) får iallafall känslan av myrorna. Myrorna i en väldigt trång spårvagn. Som sitter fast i en tunnel och som brinner. Folk kastar kläderna, är hysteriska och river och sliter... Bläää!
Jag får klaustrofobi. Det känns helt plötsligt väldigt B, och väldigt lite Galliano.

Har dock sett ut 2 ex ur kollektionen som jag överväger, men isåfall handlar man ju givetvis ONLINE! Loooosers!
Men fick med mig lite smågrejjor trots allt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar