söndag 30 juni 2013

Vaken pga pokerspel

Gubben han var dom sagt ute igår med sina vänner, jag, Linda och Maria busa med honom.. Riktigt kul..(läs inlägg ovan). När han kom hem så var jag vaken. Och gubben spela nätpoker (Svenska Spel).
Vill ni kriga mot honom så finner ni honom under aliasnamnet: Zuperman68.
Han spelade på till kl var runt 05.00 i natt.. Sen fick jag honom i säng o vakna runt kl sju med värk o tog smärtstillande och kaffe för att tabletterna funkar snabbare då. 
Somnade om och sov till kl tiotiden och gick ut med Rallyråttan "Trassel" och tog kaffe igen.
Och Billy vakade o vi åt frukost tillsammans och han var lite rastlös för han ville träffa sina kompisar efter 2 veckor hårt arbete. 
Men så slumra han om. Fick ett mess från "Becca" min där hon ville att vi skulle komma hit och äta, hon jobba där hela
dagen och kvällen.
Med meddelandet stod det: ikväll skiner solen, sugna på trubadur, god mat och excellens service ;)
Bad henne skicka den till sin far o ändra lite i texten. Hehe!!
Under tiden tog jag en vänskaplig kaffe från muggen jag fick av Johanna "Wifey"
Sen fick jag för mig att ta mig en lång härlig dusch med Peeling, raka benen och här o där ;) inpackning, smörja in mig i fejksol, blondspray i håret (för att ge de en sommarlook... Underbart de var!!
Var skönt, så skönt att bara rå om sig själv på detta sett. De bodde killar med göra.
Undertiden hade gubben vaknat. Och parkerat sig vid datorn med en kaffe.
Sminka mig, föna håret och satte på mig en klänning. Blev sommarfin...
Nä, jag är vaken pga att jag har ont och en gubbe som håller mig vaken pga pokerspel. Och ska NU ska han äntligen sova för pengarna förlora han väl som vanligt när han är på lyset!! 05.05 sova.. Trött...Ont, Irriterad.. Äntligen God Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar