tisdag 4 juni 2013

Juni nu ju!!

Men har ni tänkt på att det redan är Juni!
Andra sommaren utan pappa ❤ tycker man tänker mer på pappa under våren och sommaren och alla storhelger. Tänk vad mitt liv bara raserades den dagen i november 2009 då du tala om att du hade bukspottkörtelcancer. Har så svårt att leva utan dig, pappa! Så varm och människa du var - är fortfarande för mig, alltid kommer det vara det! Min ängel är du! 
Idag har jag gjort så lite som möjligt. Haft skallebank hela dagen. Brukar nästan aldrig ha huvudvärk, men igår förstår ni fick jag sån huvudvärk "from Hell."
Idag är huvudvärken inte lika intensiv men dödens ändå. 

I morgon är det dax att fixa naglarna.. Längtar, dragit ut på tiden den här gången på grund av läkarbesök mm som krockat. Sånt gillas inte..
Ja så här blev dom sist.. Vad blir härnäst tro? Älskar fina naglar!! Så kvinnligt!

Fick svar från röntgen idag och har nu fått förklaringen till varför de gör så ont o till att jag ej kommer ur sängen på egen hand. 


Har ni tänkt på hur tjejer är funtade? Blir livrädda och börjar hetsa sig mot tjejer som de känner rivalkänsla emot. Oj, de blir heltokiga bakom skärmen.. Men jag kan förstå varför.. Kolla på dem? Klart de blev störda med tanke på deras utseende!! De tror de har förhållande med varann bakom skärmen. Fick läsa ett anonymt meddelande mellan "Admin" som kallas "Faammo Anneli" hon på bild under här!! Faammo ska de betyda farmor? Hon ser i varje fall ut som en tjock bullfarmor. Ålder ingen aning, men kring 55-62 där nånstans. Hur som helst har hon skickat privat till folk om vem som äger vem i den gruppen, en vid namn Torgny och hon var äktenskapsförmedlare mellan flera par, par via nätet. Den ena fulare än den andra.. Jag ska kopiera hela rappakaljan jag fick i morgon. Den stackars "Admin" hade hade vid ett stycke skrivit "att de var hon som bestämde och de var hennes grupp och hennes vänner i den här gruppen!! Ja läs i morgon! Varnar i varje fall för denna människa!! Hon utför nätmobbning mot flera personer som inte stryker den stora "BIG Mamma" medhårs. Trodde de var en trevlig grupp, men de var de inte.. Flertalet gick ur!! 
Ser här o nu i bilden att BIG MAM! Har en blogg.. De står mittnyaliv66.bloggpalatsen.se 

Den nedanför var en som kalla sig själv "Bitch" haha.. Hon är mest läskig och smutsig, flottigt hår.. Vidrigt!!
Den ena ser galnare ut än den andra!! Två stycken psykopater i jakt på kärlek? Vem vill ha dem? Den ena värre än den andra!! Moahaha! Ja, jag är ärlig.. Råka gå med i en grupp där du skulle kunna hitta vänner, el som de flesta var en bunt bitterkärringar som är svältfödda på män!! Denna grupp bör du akta dig för att gå med i!! De mobbar folk, och de tål inte höra sanningen el rivaler!!
Denna grupp heter Du&Jag-Vi!! 
Men jag varnar er!!! 

Nu ska jag kila upp i sängen ❤ med min man.. Ja, jag har det som tyvärr de i gruppen inte har.. De är ingen grupp där du får vänner... Jisses!! Men dom gillar Bananer ;) tack i varje fall för en komedi med kärringsjuka kärringar!! De var kul o reta upp dom svältfödda stackarna på Bananas ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar