onsdag 19 juni 2013

Hatar hängmattor


Orkade inte blogga igår kväll, var helt slut pga tröttheten som hägrar. 
Igår så kom Alexsandra över och vi åkte till min mamma, Alexsandras mormor. Alexsandra som nybliven körkortsinnehavare fick köra bilen medan jag hängde med huvudet utanför rutan, 

Vi letade efter blommor till pappas och lillebrors gravar. Var till trädgårdsmästaren i Nykvarn och titta på blommor där.
Men de fanns inget som vi tyckte om där. Så mamma köpte i Nykvarn istället..
Vi var till vårt favorit ställe "Mångfaldens Hus" Har ni besökt det än? Gör det, de ligger i Turinge. Underbart ställe ❤

Vi åt lunch där, och jag åt varmrökt lax med färskpotatis och kladdkaka till efterrätt. 
Mamma och jag hugger in på de goda brödet. 
Efter maten så skulle vi gå in i butiken för att kika lite. Utanför fanns en hängmatta som jag givetvis skulle lägga mig i.
Jag la mig och "DONK" så låg jag på marken. Slog i rumpan.. Haha, de var ett skyltex som inte var fastspänd. Så där låg jag och kravla.
Alla blev så full i skratt, även jag och gissa så dum jag kände mig.. Herrejisses..
Hittade i varjefall en bekvämare sittplats inne i själva butiken. 
Och en till stol som inte var speciellt bekväm men jävligt dyr.
Sedan åkte vi hemåt eftersom Alex hade en tid att passa. Och jag var så trött att jag knappt kunde stå på benen. 

Billy började jobba igår och när han kom hem var han så slut att han somnade strax efter att han kom hem. 
God Natt min kladd gris ❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar