fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Midsommar idag och de började lite trist med att jag vaknade och väckte gubben för att hjälpa mig upp pga smärtorna.
Tog smärtstillande och kaffe, ringde mamma min runt åtta och tog en morgonpromenad med Trassel som redan då var midsommarfin.
Gick och la mig ett tag på soffan och blev väckt 10.30 av gubben. Fixa lite med förberedelser av midsommarlunchen.. skrubba färskpotatisen, duka , koka ägg mm..
Därefter åkte jag och Billy och hämtade Mamma och åkte in till Nykvarns blomsterhandel och jag köpte en varsin ros till lillebror och pappa min. Sprang in och handla på Ica också, saker man glömt att köpa. Hitta en Åre strut också...
 Rosorna till pappa och lillebror.. Tänker på er alla som inte kan vara med oss idag <3 br="">

 En blomster cykel utanför affären i Nykvarn, fin med all blomster på..
Finaste finaste Pappa, älskad och saknad som mest idag <3 miss="" p="" you..="">Vi for hem och åt sillunch och jordgubbar med glass/grädde.. Fick matkoma och var trött..







Mätta och belåtna så gjorde vi oss klara för en bilfärd till Gröna Lund. Hämtade upp Stora tjejen Alexsandra och Lennze.
Mer av dagen får ni i morgon. Dags för mig att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar