fredag 21 juni 2013

Dagen före midsommar 20/6

Midsommar har redan börjat.. Men vi väntar några timmar innan vi firar tycker jag! Först vill jag sova.. Kl är ett.
Idag så har jag lunchat med tjejerna på uteserveringen vid Kringlan. Rebecca, Alexsandra, Julia o jag! 
Sedan gick vi runt lite grann och innan jag möte upp ungarna så var jag på möte på FK. De gick bra, inte förstår jag varför de gnälls så mycket på FK. Jag har då inga problem. 
Fick total matkoma efter Foccica o en Latte. 
Johanna ringde och kom över, och hade en liten present till henne.. 
I denna muminpåse fanns 2 muggar av mumintrollen. Något Wifey samlar på. Glad blev hon i varje fall :) 
Medan vi satt o fika hörde vi någon skumt ljud och fick syn på en äcklig stor groda(padda). Inte var de min prins o inte Johannas heller. Vilsen typ!
När gubben kom hem så ville han grilla, men icke jag. Fortfarande matkoma.
Sedan var Billy duktig och lagade markisen och även arbetsbilen. Plus att han sommarjobbar varje dag på ABLINA-MÅLERI & SON AB. Telenr för er som vill ha måleri arbete utfört 070/6092700 
Så fina, så lika och så händiga ❤
  
Väldigt händig kille till son vi har. 
Ett jättetips från mig till er är BB Nude produkterna är de bäst på marknaden. 
Har ni inte prövat, så gör de!
Snart/imorgon/senare är det dags för de röda jordgubbarna, nubben, sill och färskpotatis. Mamma kommer hit också. 
Har tjatat om att vi ska se " Wallander, försvunnen" hela kvällen o tillslut blev de Wallander. Passa på att måla tånaglarna samtidigt. Lite tjusiga bör de ju vara.
Nä nu är de sovdags.. 
Haha, här har ni mig i nattsärk och osminkad.. 
Läckert el hur?

God Natt!!
Ps: Märkte attbjag glömde posta inlägget.. Inlägget är från igår 20/6


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar