måndag 3 juni 2013

Shoppats

Natt nu.. Och dags att sova, sova.. 
Idag har jag vart i Skärholmen och där har inhandlas klänningar o skor för student o skolavslutningar. Julia sluta 10 dagar före sina bröder.. 
Skulle ju beställa från H&M för 5000kr till kidsen.. Glömde.. 
I morgon är de provtagning igeeeen!!
Julias sak hon gilla och fick.. 

Angelica valde den här fina klänningen, man kanske skulle köpa likadan. Hitta en sån fin som jag ville ha och som vanligt så kivas de med brösten.. Suck!! 
Åt en sallad till lunch och så avslutningsvis en Latte ute och slängde av mig skorna en stund!!!
Hämta lilla Wayne dom var hos svärmor, min lille fina barnbarn ❤ och på tors kommer han medan hans föräldrar tar en tripp till London för att köpa en handväska till mig ;-) 
Världens finaste unge så klart!! Får nog införskaffa en baby pool om denna värme ska fortsätta.. Pju!!
Alexsandra håller på att ta körkort o var ute och körde en sväng med pojkvännen sin. Hon körde iväg riktigt fint o duktigt. Jag tror hon klara det.. Men hon glömde säga Hej Då, då hade de fått skjuts hem istället för att rusa iväg till bussen.. Min stora fina tjej❤❤❤ 
Bjuder dig på Bananas idag!!
God natt!!
Puss o kram!!! Bananas!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar