måndag 17 juni 2013

Taxfree rond 2

Kan inte somna riktigt.. Ligger i hytten och har ingen teckning på nätet heller. Huvudvärk o febrig känner jag mig. 
Sitter i rökrummet och bloggar samtidigtbsom jag tar en cigg.
Varit nere på Taxfreen och shoppat detta..
Escada Cheney in the air parfym och lotion samt Brittans nys Island Fantasy.

Snö of Sweden smycken (min favvo smycken) armband och halsband.
2 limpor cigg och lite småpaket + att jag köpte en limpa på ditvägen som är full. 
Lite snask blev det också. Hoppas jag hinner köpa en deo i morgon. Min är slut nämligen. 
Vackert ute på däck..men lite ruggigt. 
Fönsterplats i baren.. Mysigt där och gubben bjöd på jordgubbar med grädde, medan han tog en öl. Han är fin den mannen på väldigt många sätt. Först och främst för han är min stöttepelare, mitt liv, mitt allt. Älskar DIG ❤
Nu ska vi sova, men Julia mår illa o har spytt. Så vi får väl traska ner till reception o se om de har illamående tabletter åt jäntan. 
Tv i hytten har vi.. Men nu vill jag S O V A!
Så god natt ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar