söndag 2 juni 2013

Pysslig


Hej, har varit pysslig och jag har många nya idéer till hemmet!! Bytt gardiner i hallen uppe och nere!! Har haft längder innan, passar inte alls så bra i en hall..
Dessa är dem i hallen nere.. Hm, innan hade jag samma form med diskreta julgardiner faktiskt o innan de längder..
Dessa upptill i hallen.. Mycket bättre!!
Min son har snickrat till tre st hyllor för lite småsaker jag vill ha där.. Hehe, ja som ni ser så samlar jag godisstrutar.. Aj Aj de är prydnad, ej nåt annat!! 
Vill ha NYA gardiner här vid matplatsen!! Vill bara hitta dem först!! Förslag?
Fått stolarna omklädda oxå utav gubben o Billy..tackar ❤❤❤

Fixat till i baren för sommarens goda drinkar, el en kall öl..?
Ljusbrickan fick sig ett upplyft utav Julia.. Riktigt fint ju..
Fredagen avslutades med grillning.. Och stendog kort där efter..
Zzzzz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar