lördag 9 februari 2013

Trötthet

Vad har hänt? Varför bloggar jag inte som förr? Har jag tappat stinget?
Jag tror de är så här, jag mår inte bra alls... Jag är trött, de händer jobbiga, tuffa saker som jag inte vill skriva om här.
Har ätit slut på antibiotikan för en vecka sedan och börjar nu känna mig krasslig IGEN!!
Vad fan är de med mig? Orkar snart inte med mig själv.
Var på Huddinge i Tisdags och gick ut därifrån störtgråtandes.
Jag är trött på läkare, mediciner, sjukskrivningar, smärtor mm..mm.. Ibland frågar jag mig, varför just jag? Men samtidigt vill jag inte heller att min värsta ovän ska uppleva samma helvete som mig.

Den här veckan har jag bara varit hemma, hemma och gjort ingenting. Jo sovit.. Gnistan är borta för tillfället och de drabbar bloggen också.
Men jag lever i varje fall, bara väldigt väldigt trött!!
Livet känns som de gått i kras.. Men jag kommer igen,bara för att de känns som jag gett upp just nu så vet jag att jag kommer kämpa vidare sen.. Men just nu finns inte orken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar