tisdag 19 februari 2013

04:44

Klockan har precis passerat 04:44 och jag kan inte sova. Har suttit vid köksbordet i 25 min nu och fått i mig snart 2 muggar kaffe. Wayne vaknade men fick krypa in hos hos gulliga Julia. Tacksam för sen hjälpen min dotter. Morfar fick jag väcka för att han skulle gå upp och ge nappen.
Själv kom jag inte upp för de gjorde ont.
Hela ryggen o magen värker. Det gör ont det gör det verkligen. Jag kravlar i sängen likt en skalbagge på rygg innan jag lyckas med bedriften att ta mig därifrån. Med en hjälpande hand. Hatar att be om den hjälpen för de skadar min skäl inbords.
Yrvaket kravlar jag till toaletten, sen medicinskåpet och därefter göra välling till lilla plutten som inte somna om med nappen. Kvar är kaffet som får de snabbvärkande att sätta fart lite fortare.
Nu är jag färdig, en timme senare och ska åter igen gå upp om 50 min. God natt igen då!! God morgon för er som redan är på väg till jobbet.
Jag vill också...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar