tisdag 26 februari 2013

Levande död

Är förjäkligt trött, somnar sittandes, stående, liggandes o vid matbordet. Min tröttaste dag hittills. Gubben trodde jag var proppad med morfin. Vilket jag inte är, mindre än normalt.. sover ju bort all värk och orkar inte äta heller..Blev så här efter kontrasten jag fick när jag gjorde röntgen idag.. Konstigt för jag har gjort många röntgen med kontrast o aldrig mått så här förut. Blev nån kalabalik också och de ringde tillbaka mig för ännu fler bilder. Trodde de första blev dåliga men nej så var de inte. Inte säger de något mer de jävlarna. Man bli ju uppskrämd ju.. De möte upp mig i dörren, och halvsprang in till tuben igen..
Prover tog jag igen också.. Och på röntgen stack de mig 5 ggr och en gång på provtagningen. Ser ut som en pundare.
Nu orkar jag inte mer, vill sova o tänker sova nu!!
God Natt!!
I morgon är en annan dag! Måste sova ut!! Tröttast i världen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar