måndag 18 februari 2013

Gubben 25/45 bast

Grattis här till min gubbe som blev hela 25 år idag!! Ja jag tar väl i med att fyller 25 år (men man måste väl vara en aningen smart) hehe!! Gynnar ju mig om man är tuttinuttig.
Nä då, han är fin min älskling, och han blev faktiskt 45 år men han ser faktiskt inte ut som en 45 åring (men inte som en 25 åring heller). Skit i samma om åldern. Åldern är en siffra bara.
Och vi träffades år 1991 och tåget har rullat på. Livet har varit som en berg och dalbana..
Men idag känns det lite som att jag är kär, NYKÄR!!!
Klart har vi våra duster, men vem har inte det?
Jag älskar dig än din gamle get ;-) hihi!!
Och för att man glömmer, struntar i saker så kan en födelsedag inte alltid vara en toppendag.. hehe.

Glömmer man den 14 feb (Alla hjärtansdag) så får man sin "ICKE" älskade maträtt..hehe (ja, ibland e det en liten bitch av mig"
Söta Wayne var hos oss och firade "Morfars" kalas.. Vaet mamma och pappa var hade vi ingen aning om..


När mamma och pappa inte finns i synhåll så fick jag tårta..

Det var kladdigt..

Det var gott..

Nam nam..

Riktigt gott..

Grisig gris..

Hehe, nu får mormor duscha mig..


En stor röd ros.. Grattis!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar