fredag 22 februari 2013

I morgon

Hej bloggen, nu har jag bloggat så sorgligt, tråkiga nyheter och om mina smärtor som kraschar så mycket. Sovit som ni vet urdåligt de senaste. Därför ska jag ha min telefon på ljudlöst och sova bort min tid idag. Ja jag ska sova igen mig så jag får ut de allra bästa utav dagen i morgon med de "bästa"..

Vi ska i morgon bo på hotell "Rica Hotell Stockholm" i morgon till på söndag.
Och om de finns någon liten Gud där ovan molnen så låt mig vara smärtfri i morgon så jag kan få ta en drink.. El ett glas champagne. Liten tur runt o i stan på stans cafeer på dagen och njuta av ett
bubblande bad på hotellrummet med min älskling. Och sen möta upp "Wifey med sin älskling. Vi har bokat bord på "Patricia" och ska äta gott där allesammans och så ska jag och Johanna dansa tills svetten lackar.. Jag ska njuta och leva för denna dag imorgon.. Jag är så himla glad för den.. Tack vänner och stort tack till min älskling som tar med mig på en hotellnatt i stan. Vad kan man mer begära? En snygg klänning till kvällen kanske.. Hur som helst är jag lycklig och glad inför morgondagen.
Jag älskar er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar