fredag 4 november 2011

Ingen bra fredag..

God Morgon!!
Fredag idag och de flesta skriker FREEEEEEEeeeeeeeeeeDaaGG!! Alla utom jag eftersom jag inte alls gillar den här fredagen. Saknar mina älsklingar och så har HAN smitit från väldigt viktiga planer. Fy på dig!! Sen så betyder det att de snart är måndag.
Igår var vi ner en snabb sväng till skattemyndigheten och nu är vi sammanboende också. Var några ärenden till Apoteket och Julia skulle handla en skjorta.
Väl hemma så var jag så däckad av smärta att jag sov hela 2 timmar medans Julia lagade maten. Därefter åkte vi till farmor för en kvällsfika.
När vi kom hem så letade ja efter de där symbolerna jag behöver. Får kika på stan i stället. Men de e ju bara jag som ska bära de första året.. enligt amerikansk modell iallafall.
Och så var det provtagning också. Kräks på skiten!! Bläh! Läkaren ringer efter 14.00 också.

Saknar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar