tisdag 29 november 2011

Mångfaldens Hus

Vaknade med ett ryck och drog åt mig mobilen och shit kl var 08.40 och jag ska vara hos läkaren en timme senare. Gissa om det blev en snabb dusch, klä sig och iväg.
Mina svar hade kommit och när han sa det fick jag ont i magen och började svettas. Men när han a att det inte var någon cancer så rann all spänning av mig. Däremot var det något väldigt lustigt de hittade i stället, ja de var en tredje äggstock.. Ja har ni hört.. De trodde att den  vandrat omkring i min kropp.. Öh, ja jag ska till kirurgen i morgon o kanske får lite vettiga svar om hur den hamnat där..

Mamma och jag åkte i dag till Mångfaldens Hus i Turinge.. Oj så mycket saker, hela husen var proppad saker av alla möjliga prisklasser. Och så mycket fina saker. När det är så mycket saker så blir man snurrig i bollen och ja man har inte ett dyft med sig ut. Jo, ljus hade ag med mig ut.
Passa på att bjuda mamma på en jultallrik där. Det var riktigt mysigt där faktiskt. Så denna dag har gått i en hög mysfaktor :)




Det var verligen en mysdag, trots att jag var hur trött som helst. Ja jag hade faktiskt inte sovit något igår kväll pga kramper i magen.. Hua.

Här ska ni få se mitt första barnbarn, och det är en liten pojke :)
Tycker redan att han är världens sötaste kille :) Lik far sin redan treor jag :-)

Här bjuder jag er på mina husdjur som tomtar sig.. Låt mig presentera Trassel och Leo...


Butter Leo tyckte inte alls om den, men sedan verkade han göra det eftersom han snodde den i natt o sov i.. Trassels ser så sööööt ut.. Lilla voffsingen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar