söndag 6 november 2011

M/S Berget

Igår var vi ut som sjösöta flickor på M/S Berget. Vi firade jag och Wifey vårat 1 åriga bomullsbröllop. Igentligen hade jag väl inte någon större lust att gå ut egentligen för man var rätt känslomässigt slut igår. Först var jag ju ut till graven och blev jätteledsen där och bara grät. Sedan var vi till Minnesstunden och de var med känslomässigt tungt när de sa min älskade pappas namn och tände ett ljus för honom.

Hur som helst bestämde vi att klä ut oss eftersom det var Helloween vecka. Och oj vi fick inte vara ifred nånting. Vi hade både män som kvinnofolk efter oss. Till och med Berget fotograf var som galen i att fota oss. Ja även andra ville bli fotade med oss. Kanske kände de igen oss från "Skaka Rumpa" videon.. haha..
Här bjuder jag lite på bilder från kvällen igår..



















Ja detta var vår M/S Berget kväll och bomullsbröllop..hahahaaa!!
Ses Nästa År Igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar