måndag 7 november 2011

Ångest

Nu är klockan 00.00 enligt min klocka här på datorn. Äter cornflakes med mjölk. Detta är min huvudföda de 3 sista månaderna. Nästan det enda jag kan äta utan att få kramper i magen. Efter denna skål med cornflakes så ska jag hinka en mugg med kaffe och därefter börja min fasta. Måste ta bort nagellacket också och smycken.
Alltså ångesten börjar krypa på mer och mer. Inatt så sov jag inte mer än ett par timmar eftersom tankarna var hos pappa och operation. Jag har en sån ångest och tror fasiken inte jag kommer vakna upp ur den där narkosen. Nog för att jag ofta har en liten orokänsla inför operationerna, men detta är inte som de andra. Sedan så gör det att allt blir hundra gånger jobbigare pga omständigheterna runt omkring.
Jag måste bara säga att jag saknar min pappa så något otroligt. Det gör ont. Min egen Gerte-Gryn <3

Nu ska jag dricka mitt kaffe framför tv:n och mysa med kärleken som kom hem från Österike idag, mitt älskade hjärta, vad hade jag gjort utan just DU?
Fick en present av mitt hjärta också.. Tack sötis!!

Under dagen idag har jag städat, slumrat ett tag och mest fördrivit tiden med att vänta på er.. mina älsklingar.. Familjen är bäst.
Här kommer en bild på min bebis Trassel som verkligen älskar mina nya tofflor som jag ska ha till sjukhuset..
Söt liten kille va? hehe..
Och så fick jag för mig att göra en egen liten höst blomgrupp, som jag ställt på bordet... Fint va?

God Natt med er!!
Vet inte när jag får orken att skriva igen efter operationen.
I 4-5 timmar beräknar dom att operationen ska ta... Ångest!!!

Ja Sov Gott då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar