tisdag 9 februari 2010

Something's wrong

Eller, correction - en jävla massa är jävligt wrong.

Vitt ute idag.
Humörsänkning.
Kallt är det med för den delen!
Nu är det flera som påpekat att jag loooooosat en del, inte kul eftersom jag inte bantar. Jag är trött mest hela tiden och känns som jag skulle kunna sova 24/7. Ja och sedan en del andra skumma saker. Igår pratade jag med läkaren och han hade några ideer på vad det tänkas kunna vara. Så en hel del prover ska tas den 22 feb. I morgon ska jag till sjukan för att hämta en sammanfattning av min sjukdomshistoria som jag ska ha med mig till Uppsala.
Igår och idag har jag FÖRJÄÄÄVLA ont i magen och strålar mot ryggen. Feckin magjävel alltså! Jag ska till akuten imorgon. Men jag har ju utvecklat nån slags fobi för dem... läkare alltså.
Efter den KATASTROFALA operation i November 09 har jag hållt mig långt långt långt därifrån. Men nu har jag inget val.
Be för mig, ni troende folk!


Go crazy.
Do crazy.
Be crazy.

Jaja,
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar