måndag 8 februari 2010

Rädslan för gymmet


...och att bemöta den verkliga rädslan och gå in i ett rum fullt av obstinata, hårdnaggade anabolatorskar. - jag vet, det är fjantigt, men jag är typ rädd för bänkpressarna, rullbandet och att springa på det för jag LOVAR jag skulle ramla. Jag har aldrig känt mig mer tjejig, och då känner jag mig oftast inte speciellt tjejig i jämförelse med andra på ett gym. Det fanns visserligen en och annan brud där inne, men jag är faktiskt lite tveksam huruvida dom hade genomfört en könsoperation eller inte. För dom gick runt som om dom ägde stället och hade muskler som en hel karl.

Tänkte på en sak ; många maskiner ser på ett eller annat sett ut som gynekologstolar.


Ett besök hos gynekologen, eller hos gymmet? Samma obehagliga rädsla och samma instrument.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar