tisdag 16 februari 2010

Fettisdag

Hela dagen har jag gått som i ett töcken, trots att jag sov till kl 11.00 på dan. Rekord! Det är som att hela sömnlösa januari ger utslag och jag måste typ gå i ide en månad för att ta igen all förlorad sömn. Och det är ju inte som att vädret lockar så logiskt sett är det ju bara att go ahead men tyvärr så faller det i teorin.
Julia har haft en del problem med 2 st grabbar i klassen som håller på att bråka mm. Idag fick jag nog och drog bergsäkragång i skolan och ifrågasatte vad lärarna sysslar med. De ser vad som händer men ingriper inte. Är det verkligen så att lärarna är livrädda för snorungarna? Kanske gick jag lite hårt ut när läraren höll på att börja lipa. Men det hände iallafall något nu=) Och skolan gör en anmälan på kränkning samt så blir det en del andra åtgärder. Jag ger mig aldrig, aldrig när det gäller mina barn..

I morgon kommer jag vistas på Astrid Lindgrens barnsjukhus med Billy hela dagen. Känns väldigt skrämmande. Vet inte så mycket ännu, men oroväckande är det.

Vi har moffat semla semmeldagen till ära. Gott? nje, inte så värst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar