tisdag 2 februari 2010

En liten upplysning till folk som verkar vara i stort behov av det.

Jag tänker inte svamla.
Rakt på sak, kort och koncist.

Då kör vi.


Det är en del personer som läser som inte känner MIG.
MIG---> Lotta.
Ni förstår jag skriver aldrig här som det vore en dagbok.
Det som skrivs här i bloggen skrivs i IRONI.
Använder oftast inte namn, men första bokstaven i personens namn.


Det som ofta nämns i bloggen är magsmärtor, cystor, endometrios, adenomyos och operationer.
Jag har alltså gjort en hel del operationer och även en större operation där de tog bort LIVMODER pga Endometrios och Adenmyos. Endometrios ger smärtor, svullen mage pga inflammationen, trötthet och pga smärtor får man värktabletter som absolut inte får blandas med alkohol. Men eftersom de flesta vet att jag opererat bort livmodern för 1 år sedan så vet de att inlägget nedan är totalt i IRONI. Med aktiv endometrios så svullar magen kolosalt, ser ut som man är i 4 månaden..
En del verkar tro att jag är gravid, men läser man i bloggen yttligare så kan man läsa om operationer och även att min livmoder är bortopererad. Utan livmoder blir det alltså INGA barn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar