lördag 27 februari 2010

I en rosa helikopter ska jag flyga hem till diiiiiiig!!!!

Finns det något roligare än att ÖÖÖÖSA till gamla partydängor?!
Nae, skulle inte tro så!
Energikick till tusen...
Vad gör vi? Jo då KÖÖÖÖR vi!!

Usch jag har fortfarande ångest.
Man KAN faktiskt säga och göra knäppa saker på fyllan, det HÖR TILL!
Men FY...
Ska nog hålla mig borta från Golden Hits ett tag tror jag.

Ae, jag borde inte blåsa upp det så mycket...för då blir det ännu värre.
Men va fan?
Jag förstår mig inte på mig själv.
Hahaha..

Fast det blir ingen utgång ikväll.. inte för min del. Nono.
Jag är förkyld och kan knappt andas. surt.
Men M fixar mysmiddag för 4. Han är bara för mys.

Usch sitter och skriver massor ointressant när det egentligen finns sjuuukt mkt som bubblar i mig... men jag orkar inte.

Ja, jävlar ni.
Kom hem för en liten stund sen.
Har varit hos Anders som blir 19 år idag.. Grattis, Grattis lillskiten!! Vi har samlat till en Audi åt honom :)) Har då aldrig sett någon som pendlar mellan glädje och chock på det visset. Underbart.

Nä, nu ska jag snart powernapa lite.

Jaaaaaaa.
HÖR NI DET?
Lotta som aldrig blir intresserad av någon är förälskad!!!!!

I vem undrar du?

Jo, det ska jag tala om .

I Ozzy Osbourne!
Jävligt otippat.
Fast å andra sidan är jag ganska oberäknelig.


Puss Ozzy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar