söndag 7 februari 2010

No shame!!!

Bokförlag-damen verkar ha sämre pale på läget än vad jag har. Jag sitter och redovisar som värsta revisorn och jämnför olika fakturor, adderar, gör kvalificerade uträkningar åt henne.. och hon ber mig hänga kvar för hon måste prata med en kollega! När hon slutligen kommer tillbaka och telefonen har växt fast som en svettig elektronisk böld på min kind har jag yttligare några grejer att tillägga och pratar i ett - kan hända att jag lät lite bitsk, men hon var extremt korkad.
Då lyckas hon få luft när jag hämtar andan mitt i ett av mina föredrag och säger att "våran databas har kraschat, kan du ringa tillbaka om 1, 1,5 timma" "ja, det kan jag... kan jag få ditt namn?" varpå hon försiktigt svarar.
"Du kan fråga efter någon annan... det spelar ingen roll"...

Please. Så lätt blir du inte av med mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar