tisdag 16 februari 2010

Min kamp

Denna reklamen för H&M S/S 09 är så skickligt, konstnärligt gjord att den skulle kunna tävla för bästa kortfilm! Helt magisk! Dock ser jag ett samband med mina feberdrömmar som jag kastats in och ut i. Men ta er en titt!


Nåväl. Idag är det tisdag och semmeldagen. Och jag känner mig helt plötsligt lite piggare! Jag har inte så där jätteont längre och smärtorna ligger i någon slags karantän i magen; ska jag ta en värktablett eller låta bli? Eller bara gå lägga mig? Ja, jag går och lägger mig. Som ni hör har jag alltså en inre kamp med mitt lilla magmonster. Jag utmanar ödet och förbättrar hans chanser till att vinna genom att bege mig ut i krigszonen - Men oftast vinner magmonstret iallafall!
Kanske blir det ett Lovegame då, 0-0.

Är det någon som har en aning om vad "persisterande cysta" är för någonting? Har letat och letat men inte hittat något om vad det är för sorts cysta.

Nu är det iallafall kudden som kallar och i morgon kommer det att bli en låååång dag på sjukan med Billy. Billy har varit hemma från skolan idag pga detta. Denna dag har även den varit jobbig då jag var på Jullans skola och kriga med hennes lärare från 14.30 och därefter direkt på utvecklingsamtal med Mackan. Är stolt över Mackan för det går så bra för honom i skolan. Var inte hemma föränn 17.30 och då matlagning och moffa semlor. Men nu är dagen till ända och jag ska i säng.

Sov gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar