torsdag 26 juni 2014

Sova? Nog ingen idé

Nä, tror de inte är någon idé att ta och sova nu, verkar ju rätt dumt att ta tab så jag somnar. O sedan somna o upp om nån timme för att fixa till sig och kamma luggen.. 
Jag ska leta efter tjuren Ferdinand under korkeken.. 
En sak oroar mig de är hur fan de ska gå med start o landning, själva trycket som blir då.. Kommer min mage börja krampa ännu mer då? 
Vänta lite kom på att jag behöver packa ner en sak.. 

Så där ja, lika bra att jag ställer klockan oxå så man inte missar planet.. I fall att liksom.. 
Nåja, nu ska jag flyga över ängarna.. Och ta med solen hem.. 
På något sätt så känns det som om sommaren redan är förbi här hemma.. Sorgligt om de skulle va så.. 
Flyyyyyg över ängaaarna.. Tjoho.. C Yah, vi ses nån annanstans..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar