torsdag 19 juni 2014

Lite av varje

I måndags åkte jag o Marcuz iväg o myste lite, blåste lite och vi pratades om allt möjligt. 
Jag berätta så bra jag kunde att alla undersökningar visar att de är fel på mina tarmar. Och jag kommer äta medicin som skulle ge huvudvärk, illamående, kräkningar o diarrér mm.. Så jag använde aldrig ordet "cytostatika"..
Vi åt glass 
PINK 88, jordgubbssmak o var gott.
Är väldigt trött o slumrar o vaknar till för att skumra igen.
Senare åkte jag i Julia iväg för att fixa "lite hemlisar", 
Häftigt vrålåk man fick lattja med..
Igår hände inget mer än att jag sov hela dagen och ett möte.
Billy jobbar hårt varje dag o stilig som tusan i röda målarbyxor o gubben har sommargröna.
Stilig och duktig o hårt arbetande gosse. 
Trött mat blev de igår, är så trött att man orkar bara de allra allra viktigaste.
8 dagar kvar nu till resan i Madrid..
Härligt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar