måndag 9 juni 2014

Jävla skitdag!!

Hej, egentligen vill jag inte alls blogga idag. Känner mig nedstämd och orolig. 
Huddinge sjukhus gav mig inte muntert besked idag. 
Fick börja dricka detta skiten som jag höll på att spy utav.
Sjuk
Det är någon kontrast och sedan in på röntgen o få 2 olika kontrast medel till. Därefter röntgen.. 
Sköterskan sa att jag ej får veta något nu, utan efter alla undersökningar har de någon "konferans" och går igenom allt. Men röntgenläkaren bad mig att komma och se röntgenbilderna. Han förklara att det är en utbuktning i tunntarmen.. Cysta el cancer?  
Somnade på soffan, helt slut av tankar och oro. 

Gubben väckte mig och hade grillat (Goa du). 
Satt på altanen och hörde en massa liv, och ja 15-20 ungdomar var på min tomt. Och var hotfulla!! Samtidigt försökte vi mota bort dem. Gick inte och fick tillkalla polis. 
Batonger o tillhygge hade de med sig. Även personen som misshandla min son brutalt var här!! Benjamin Olsson!! 
Nu rasar folk över detta, de har gått för långt!! De räcker NU!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar