lördag 14 juni 2014

Lida pin för att bli fin

Snabbt inlägg, är trött så ögonen går i kors. 
Sov väldigt illa inatt, hade för mycket att grubbla på. O grubblar man så är de lönlöst att sova. Trots att jag tog lugnande tabletter pga oron så somna jag inte..
Vid tolv, halv ett åkte jag med Marcuz ner till stan och träffa Rebecca och Wayne. De är för söta Wayne och Marcuz när de är i bustagen. 
Vi tog en fika och gick runt på stan. Hittade den klänningen jag såg igår i storlek M (som jag trodde jag hade).. Men sista storleken på M va slut och hitta en S och pröva den och den satt riktigt bra. 
Min klänning, en långklänning.. Perfekt för dop o student i morgon. 
Sen blev det ju busfika.. 
Och Marcuz följde Rebecca o Wayne hem medan jag tillbringa mina timmar på salongen. Blev klippning i 2 omgångar o färgning i två omgångar...

Och slutresultatet blev så här.. Två olika nyanser av rött..
Och Wifey kom in med söt teckning från Rasmus och en lykta som han satt dit snäckor på.. Lilla gullunge där.. 


God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar