fredag 20 juni 2014

En lång halvdan nattsömn

God Natt el god morgon.. 

Dagen har varit lika trött som de har varit i en veckas tid nu, om inte längre. Men nu är de extremt. Jag sover både oroligt el vaknar med smärtor. 
Detta är både morgon/middag och kväll. 
Kl är snart 06.00, och vaken men så trött. Och har redan varit uppe 4 ggr inatt. Just nu har jag intensiva kramper magen. Hur ska man förklara hur dessa kramper känns? Ja, de går inte förklara  utan jag kan säga jag föder hellre barn utan smärtstillande än de här kramperna. Föda barn är en baggis i jämnförelse mot detta. 
Idag har jag betalat en del på "en liten hemlis" och här hjälper lilla "Julle" mig med hemliga "boken" som är väl gömd.
Dricker kaffe för att få medicinerna att "kicka" igång snabbare och få sova lite.. 
Har inte sovit långa perioder inatt.. Orolig o smärtor. 
Igår kväll kom Rebecca o wayne över och hälsa på medan Edwin var och kolla på fotboll med nån kompis. 
Wayne busade med Tacos (Marcuz) som vanligt och så blev det "Munkfika" som poliser gör om de inte är o stoppar trafikanter. Annat klarar de faktiskt inte utav. 
Slog följe till bilen med Rebecca o Wayne. 
Här har min älskade unge o jag dragkamp om vems "snuttefilten" är.. Wayne vann!
Så där ja, nu sitter Wayne i bilen påväg hem till sin säng. Och jag tog en rök paus  paus på vägen..

Från att de åkt hem så har gubben tittat på fotboll blandat med att spela poker. Jag har bosatt mig på övervåningen med att sova, se på tv o sova. Har inte sett ett fullt program utan att sova emellan..
Klockan fyra pga av magsmärtor tog jag smärtstillande, kaffe o gjorde ansiktsmask. Gjorde 2 st olika när jag ändå var i farten.
Först tog jag No7 ansiktsmask och sedan tog jag Nigerface
Måste ju göra sig någonlunda fin för lite senare/el nu egentligen är de ju faktiskt "Midsommarafton"
Slumra om o vakna utav att jag var kissnödig kl 05.45 o toa på morgon är ingen match.. De gör bara ont!!
Köpt sill till gubben till nubben i kväll..

Vad ni än nu ska göra nu här i midsommar så kör lugnt o försiktigt!!
 
Och så måste jag ju bara skvallra om min söta son Billy som har  flickvän son heter "Elionore" och fyller på lördag. 
Modig som han var köpte han 3 stora röda rosor och en Escadas sommarparfym..
Sötisar de är måste jag säga!!

God morgon men jag måste sova 2,timmar eller massa mera. Men de är ju i alla fall midsommarafton. 

Älskling jag skulle vilja ha rosor, fast helst en midsommar krans.. De vore väl fint på mig, tänk så fin jag skulle bli då.. Kan du ju passa på när du ska köpa en blommor till din svärmor, strumpbyxor, och cigg till mig.. ;-) snälla!! Kyss, Puss o Kyss 
Är du smart så ringer du ner o beställer en hos nån blomaffär (ett tips)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar