söndag 8 juni 2014

Igår ja..

Igår orkade jag inte blogga alls.. Sov 2-3 timmar o vaken nån timme för att somna igen. Slarvat med antibiotikan som jag fick utskrivet för flera dagar sedan. Infektion på infektion nonstop beror på mitt superdåliga immunförsvar.

Men min lille plutt Wayne kom strax efter 07.00 igår och han är för go min lille prins.. 

Här parkeras bilar på rad.. Tror han ville lära mig hur man hittar sin bil på en parkering.. Ja jag är värdelös på att hitta min bil där jag parkera den.

Lite seg var man ju men när man fick lördagsgodis så blev man pigg o gottis sugen. Yammi tyckte Wayne..


Jag somnade och Wayne somnade på golvet han.. Alla platser är bra förutom de dåliga..

Zzzzzzz... Vi slockna båda två.. Hihi..
Gubben åkte sedan och köpte ostbricka och räkor och duka upp på altanen..
Och jordgubbar med glass fick jag också minsann.. 

Idag är jag inte alls på något muntert humör, i morgon är det Huddinge Sjukhus igen.. Åh, vad jag känner för det!! NOT! 
Nu ska jag in i duschen.. Skönt! Kanske humöret blir bättre.. eller? 

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar