fredag 23 november 2012

Morgon utan skönhetssömn

God morgon, är uppe med tuppen idag. Sovit i 2 timmar och vaknat två gånger på dessa två sömntimmar. Inte illa va?
Men de är den förbannade smärtan och den där oron jag har i kroppen som har bestämt sig för att förstöra min skönhetssömn. Wayne och jag gosbusade igår kväll innan han somnade. Och nu har han precis vaknat och ligger där uppe och jollrar. Passar på att äta min yoghurt och få i mig min medicin. Sitter och broderar. Känns som de går trögt på den biten efter de kommer så mycket jobbigt emellan.
Idag så tänkte jag ta med Julia på en långpromenad och ta vägarna förbi stan och köpa nya di-nappar för tredje gången och ett gäng runda metall hängen. Gillar icke de i plast som går sönder så fort du hänger upp ett paket i julkalendern. Fattas några på mina kottars också.
Nu blir de mycket stygn som ska sys..stressa stressa.. De måste va klart snart..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar