söndag 4 november 2012

Härliga söndag

Söndag idag, härligt att bara fått pusta ut efter stressiga dagar. Bitit i det sura äpplet har jag också gjort. Men de gör inget, var det inte mer än så? Tomma löften, tomma ord..
Men vi stryker ett STORT sträck över det.. Löften blev till tomma svek..

Igår så firade vi min söta rara och goa dotter som fyllde 20 år i dagarna. Hon har fått en Londonresa och så fick hon en hel del pund.

Igår hade vi myspys efter 3 hetsiga dagar med att fixa för "alla helgona helgen" Nu har jag så många att besöka och göra fint för, tända ljus och facklor mm..
Shit!! Solsidan har börjat.. återkommer Strax..PAUS!!!
Tillbaka igen..
Hur som helst hade vi de lite myspys och bara tog de lugnt. Somna in rätt tidigt.
Tände även ljus för mina nära och kära här hemma. Så ni finns i mina tankar alltid. I mina tankar finns även ni mina fina vänner, mina barn, min familj och släkt. Älskar er!!
Väntar på att klockan ska närma sig 23.00 när du kommer och så ska vi titta på en film, en "polisfilm" Ja, jag älskar Beck, Wallander och Johan Falk som vi ska se på ikväll.
Tänder lite ljus och tror jag banne mig vi låter oss känna på en liten försmak av julen med pepparkakor och glögg. Lite sen mys på en söndag är väl tillåtet om man bara är lite "gos".
Nu ska jag längta i 2 timmar till och under tiden titta på TLC. Ja så blev mina söndagsplaner.. Inte så illa ändå..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar