måndag 12 november 2012

Konstig dag

Trötta och fumliga jag här..
Hur har ni det? Själv lever jag i någon annan värld just nu. Fick tvinga mig till att göra någon nytta idag, så som disk, torka helvetes golvet, städa toaletterna. Ändå har jag sovit hela natten, vilket jag inte gjort på en vecka. Mitt andra jag som är fumlig skulle tillaga "sjömansbiff" till middag. På något fumligt viss hade jag lagt in grytlappen i ugnen också. Så här serverades alltså en bränd grytlapp med sjömansbiff... Sjömanslapp hette den middagen.
Min irritation berodde mest nog på att jag inte tagit mina "hormonplåster" som jag skulle.
Har fått en medicin som varningstriangeln finns på. Dessa trianglar har ju tagits bort på mediciner för flera år sedan. Inte ens mina morfintabletter har dessa kvar. Men dom här har.. De kanske behövs..!!
Pratat med Rebecca och mamma idag.. Broderat på Waynis julkalender har jag börjat med nu. Har inte riktigt haft lusten men idag börja i alla fall..
Nu sussa och hoppas på att jag får en bättre dag i morgon.. I morgon SKA jag till Johanna.. Vet ej fan va jag missuppfattat igår? Gör om för rätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar