tisdag 20 november 2012

Feber

Hej och hå!!
Full speed här hemma. Lilla Wayne vaknade klockan fem i morse och fick en flaska välling och somnade lyckligtvis om igen och vi sov till kl åtta. Gick upp panikartat för jag trodde inte Marcuz kommit iväg till skolan, men de hade han lyckligtvis. Wayne vaknade strax efter och Billy hjälpte till att bära ner honom. Fick välling och körde race med gåstolen.
Vi bestämde oss för att åka ner på stan en sväng för att börja samla småsaker till julkalenderna. Var på "barnens hus" men där var de så urplockat pga konkurs. Lundemyr var helt slut.. Surt!
Efter skulle vi till stan men jag började få sån frossa och kände mig inte helt hundra. Så Billy fick Maxmål från driven och så åkte vi hem. Hopplöst nog fanns ingen Alvedon hemma heller. Men söta Billy fixa och sen så fick jag Wayne att sova middag. Skönt för jag somna jag med.
Nu ska här stortvättas.. Wayne ska duscha och Trassel ska duscha och så ska junior gå och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar