fredag 9 november 2012

John kom till mig ;-)

God kväll alla gulliga läsare ❤
Vad har ni roat er med ikväll? Själv blev jag bjuden på en utsökt god middag med barnen. Skönt att komma hemifrån för nån timme.
Hemma tittade jag på en film alldeles själv.. Rolig komedi film. Ladda ner den vettja.. Svensk var den också och hette "Kockpit". Sitter nu och väntar på att Billy ska komma hem innan jag kan gå och lägga mig. Ska bara skriva klart detta inlägg innan jag ringer honom för att höra hur långt han kommit. Han har nog svårt att slita sig från flickvännen sin. Han har väntat lääääänge på att hon skulle komma hem från utlandsemestern..
Är riktigt trött och hoppas på en bra dejt med "John" i natt. Hoppas på ljuva drömmar med dig.. ❤ Har varit svårt att sova i några nätter nu. Helt slut egentligen.. Väl till sängs så blir jag som klarvaken och grubblar på en massa skit..
Nåja God Natt på er.. ❤
Själv ska jag vänta in den lilla kärlekskranken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar