lördag 17 november 2012

Hungriga barn o barnbarn

Ligger på sängen och är trött, ovanligt?
Har varit och handlat med Julia. Rebecca och Edwin bjöd in sig på middag idag, och så fick Alexsandra nys om det och bjöd in sig och Lennze också.
Så jag har haft en fransk rätt som heter "burgundisk köttgryta" puttrande på spisen nån timme. Sallad, duka och så får Julia göra nu..
Nu fick jag veta att även Billys brutta kommer på middag.. Liv heter hon.

Igår var jag faktiskt på lunch med Marie och när jag var och hämta henne ringde Rebecca och fråga va jag gjorde. Lite snopet att hon ringde då eftersom hon skulle iväg på annat. Besviken tjej följde med oss på lunch.
Idag kommer Waynis hit och är här i 9 dagar. Mysigt ❤
Nu en stunds vila innan barn och barnbarn kommer..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar