tisdag 31 maj 2011

Dotterns Student

Nu är min finaste dotter på väg ut i vuxenlivet på riktigt. Igår tog världens finaste dotter Alexsandra Hedström studenten. I tre år har hon pluggat Media och Foto. Och fina betyg fick hon.. Mamma är stolt? Johurruuu det kan ni ge er på!
På söndag så höll vi på här till klockan var halv tre och jag hade fantastisk hjälp av min barndomsvän Marita, stor ELOGE till dig Marita!! <3.
Alexsandra gick upp kl 06.00 och iväg på champagne frukost med klasskompisarna. Vi fixa oss och åkte upp till utspringet som började klockan 12.00. När min finaste vackraste trje kom springande där så började den stolta mamman att lipa. Haha.. Alexsandra började flaxa som en en liten fågelunge och bad mig att inte gråta för då skulle hon med börja gråta..hihii..
Här kommer lite fina bilder på min dotter från skolan, Utspringet och Flakåket..

Medans Alexsandra åkte iväg med studentflaket så åkte vi andra hem och fixade inför mottagningen klockan 17.00. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar