fredag 27 maj 2011

Sentimental idag

Har varit hos frissan idag och sitter just nu och färgar håret. Efter det ska jag iväg för att köpa en massagedyna till pappa för han har väldigt ont i ryggen. Ofta åker han till Elgiganten o sätter sig i den där och nu tänker jag faktiskt köpa den åt honom. Fy, tänk om man kunde köpa min pappa frisk så hade jag gjort det för länge sedan. Man blir nästan desperat ju.. Fan!! Men hur som helst tror jag den här kommer att hjälpa lite mot hans hemska smärtor i ryggen och pris betyder fan ingenting.
Ibland undrar jag hur jag skulle klara mig utan Musse, utan dej skulle jag fan vara ett nervvrak vid det här laget. Tack för att du finns i mitt liv min kära <3 Du anar inte vad du betyder och gör för mig när jag mår dålig eller har ont. Alltid har du funnits vid min sida!! Gift dig med mig Musse :)!! Puss!
Mina barn är med en stor stor styrka för mig, alla på sitt sätt och sitt lilla vis och utan er kan jag inte ens tänka på vad jag skulle ha blivit. Världens finaste och omtänksammaste ungar har jag.

Sedan har jag några riktigt nära vänner som jag uppskattar också, ni stöttar mig jämt. Älskar er alla!!
Fasiken vad fina fina mäniskor jag har runt mig och jag är tacksam, så jävla tacksam för att det just är NI!!

Är nog lite känsloladdad pga pappa, väldigt mycket pappa och samtidigt rörd över att min äldsta dotter tar sin student på måndag <3

Här får ni en liten tjuvtitt på den finaste studenten EVER!! Puss och kram och lycka till i framtiden min flicka! Men de spelar ingen roll att du blir stor för du kommer alltid vara mammas lilla flicka för det!! Thats It!!
Ha ni alla en fin dag för det ska jag ha ute hos min Pappa och Mamma <3


Kärlek och Respekt till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar